
Paweł Paszkowski
Strigoo
Ekspert e-commerce, związany z branżą od prawie 15 lat. CEO i konsultant w firmie doradczej STRIGOO. Odpowiedzialny za tworzenie strategii dla sklepów internetowych, doradca zarządów wielu ekomersów. Doświadczenie zdobywał współpracując z takimi markami jak Frisco, Allegro, rowerzysta.pl, sklepbiegacza.pl, Forum Media Polska, Cosibella i innych. Wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych. Autor artykułów o eCommerce i marketingu. Swoją wiedzą dzieli się jako wykładowca na kierunku Marketing Internetowy oraz współtwórcą i wykładowcą kierunku Menadżer E-commerce na studiach podyplomowych Politechniki Białostockiej.
9:05 -10:05
Czwartek 10 kwietnia
Analiza rentowności e-commerce w praktyce. Jak mierzyć i poprawiać kondycję finansową sklepu internetowego.
Jak planować sprzedaż i na bieżąco badać i mierzyć rentowność e-commerce.
Jak prawidłowo dobrać i mierzyć wskaźniki efektywności.
Jak analizować opłacalność podejmowanych działań sprzedażowych.
Jak wdrożyć model pracy oparty o scenariusze reagowania na zmiany kluczowych wskaźników.