speaker-photo

Grzegorz Leśko

Pricing Academy
Grzegorz Leśko jest założycielem Pricing Academy. Pracował jako konsultant ds. pricingu w Deloitte oraz Menedżer ds. Strategii Cenowej i Promocyjnej w Liberty Group (właściciel UPC), Philips oraz Dayes. Odpowiadał za strategie cenowe firm obecnych na kilkudziesięciu rynkach geograficznych. Pomógł firmom, dla których pracował zarobić ponad 500 mln zysku dzięki mądrym decyzjom cenowym.
10:45 -11:45

Czwartek 10 kwietnia

Jak zwiększyć zyski w e-commerce dzięki mądrej polityce cenowej.

Jak wybrać konkurencję, do której warto się porównywać.

Jak wybrać produkty, na których warto trzymać niskie ceny, aby przyciągać klientów.

Jak wybrać produkty, na których warto trzymać wyższe ceny i generować dobre marże.

Jak ustalać reguły cenowe dla poszczególnych grup produktów.

Jak wybierać produkty do promocji i jak dobrać do nich najlepsze mechanizmy promocyjne.

Jak zaplanować i testować nowe strategie cenowe.