
Bartek Talar
Pricing Academy
Bartek Talar jest konsultantem Pricing Academy. Ma 15 lat doświadczenia w pricingu dla firm B2B i B2C. Pracował jako konsultant ds. pricingu w międzynarodowych firmach doradczych Simon Kucher & Partners, PwC, Deloitte. Pomógł ponad 60 firmom poprawić swoją rentowność dzięki zmianom w polityce cenowej. Kierował działem polityki cenowej w Allegro, Drogerii Natura, Grupie Modivo oraz G2A.
10:45 -11:45
Czwartek 10 kwietnia
Jak zwiększyć zyski w e-commerce dzięki mądrej polityce cenowej.
Jak wybrać konkurencję, do której warto się porównywać.
Jak wybrać produkty, na których warto trzymać niskie ceny, aby przyciągać klientów.
Jak wybrać produkty, na których warto trzymać wyższe ceny i generować dobre marże.
Jak ustalać reguły cenowe dla poszczególnych grup produktów.
Jak wybierać produkty do promocji i jak dobrać do nich najlepsze mechanizmy promocyjne.
Jak zaplanować i testować nowe strategie cenowe.