Niniejszy regulamin określa obowiązki i prawa stron związane z uczestnictwem w wydarzeniu organizowanym 10 kwietnia 2025 r. przez:

Beryboo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kolbuszowej Dolnej
Adres do doręczeń: ul. Mielecka 105, 36-100 Kolbuszowa Dolna
NIP: 9592059976, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców pod nr KRS: 0001023344,
(dalej jako: Organizator)

We współpracy z:

1. Sempai  – NetArch sp. z o.o.
ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków
KRS: 0000568084

2. Strigoo sp. z o.o.
al. Tysiąclecia 6, 15-111 Białystok
KRS: 0000350799

3. Pricing Academy  – McHayes&StewardGroup Sp. z o.o.
 ul. Krakowiaków 16, 02-255 Warszawa
KRS: 0000146020

(dalej każdy z osobna jako Współorganizator lub łącznie jako Współorganizatorzy)

Akceptując regulamin stajecie się Państwo stroną Umowy i przyjmujecie obowiązki
„Uczestnika” – klienta zawierającego Umowę poprzez rejestrację online

Organizator (oraz Współorganizatorzy) oraz Uczestnik zwani są w dalszej części Regulaminu łącznie „Stronami” bądź oddzielnie „Stroną”

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.Regulamin określa warunki uczestnictwa w Konferencji pod nazwą E-commerce Summit 10 kwietnia 2025 r. organizowanej przez Organizatora i Współorganizatorów

2.Konferencja odbędzie się wyłącznie w formie zdalnej w dniu 10 kwietnia 2025 r.

§ 2. DEFINICJE

Na potrzeby niniejszego Regulaminu sprecyzowano następujące definicje:

a) Regulamin – oznacza niniejszy dokument zawierający zbiór zasad i warunków uczestnictwa w Konferencji, dostępny na stronie internetowej pod adresem: https://www.ecomsummit.pl/regulamin/

c) Konferencja – oznacza organizowaną przez Organizatora Konferencję pod nazwą: E-commerce Summit lub Ecomsummit

d) Rejestracja – oznacza zgłoszenie Organizatorowi chęci uczestnictwa w Konferencji poprzez wypełnienie Formularza zgłoszeniowego pod adresem https://www.ecomsummit.pl/#zapis

f) Potwierdzenie zgłoszenia – oznacza komunikat wysyłany przez Organizatora na adres poczty elektronicznej podany przez Uczestnika w procesie Rejestracji, potwierdzający Rejestrację.

g) Uczestnik – oznacza osobę fizyczną, która została wskazana w Formularzu zgłoszeniowym.

§ 3. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

1. W celu zapewnienia ochrony danych osobowych Uczestnika zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej „RODO”,   opracowana została klauzula informacyjna dostępna pod tym adresem: https://www.ecomsummit.pl/polityka-prywatnosci/

§ 4. WARUNKI UCZESTNICTWA

1.Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie Rejestracji za pośrednictwem Formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Konferencji pod adresem: https://www.ecomsummit.pl/#zapis

2.W celu dokonania Rejestracji, Uczestnik na stronie internetowej powinien wypełnić i wysłać Formularz zgłoszeniowy.

3. Zakres działania Systemu obejmuje usługę polegającą na przechowywaniu w bazie danych rejestracji Użytkownika, a także obsłudze tej rejestracji (polegającą na zbieraniu, utrwalaniu, przechowywaniu, aktualizowaniu, uzupełnianiu i usuwaniu tych danych) przez Organizatora lub Współorganizatora.

4.Każdy Uczestnik otrzyma potwierdzenie uczestnictwa – udziału w Konferencji drogą elektroniczną.

5. Termin rejestracji uczestnictwa w Konferencji upływa w dniu 9 kwietnia 2025 r. Po tym terminie rejestracja będzie niedostępna, chyba że Organizator przedłuży termin rejestracji.

§ 5. REKLAMACJE

1. Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie dokumentowej za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej na adres info@ecomsummit.pl lub na adres siedziby Organizatora: Beryboo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kolbuszowej Dolnej ul. Mielecka 105, 36-100 Kolbuszowa Dolna i powinny zawierać: imię i nazwisko zgłaszającego reklamację, adres do korespondencji, adres email, numer telefonu, przedmiot reklamacji, datę wydarzenia, wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację.

2.Reklamacje Uczestnik Konferencji może zgłaszać nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia Konferencji.

3.Po upływie wyżej określonego terminu żadne reklamacje nie będą uwzględniane.

4.Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni roboczych od daty złożenia reklamacji i przekazuje swoje stanowisko podmiotowi składającemu reklamację w formie, w której złożył reklamację.

§ 6. PŁATNOŚCI

1. Udział w Konferencji jest darmowy pod warunkiem zaakceptowania zgody na otrzymywanie treści marketingowych od Współorganizatorów i Organizatora,

2. Warunki udziału określone są przy zgłoszeniu na etapie Rejestracji.

3. Uczestnikowi przysługuje możliwość otrzymania faktury VAT.

4. Jeżeli Uczestnik nie wyraził zgody na otrzymywanie treści marketingowych na adres elektroniczny wskazany przy Rejestracji lub zrezygnował z niego do dnia Konferencji, może wziąć udział w Konferencji odpłatnie. Koszt udziału w Konferencji wynosi 99 zł brutto. W celu zgłoszenia chęci udziału w Konferencji w sposób odpłatny, należy skierować chęć udziału na adres elektroniczny Organizatora: info@ecomsummit.pl

5.Uczestnikowi przysługuje możliwość udziału w Konferencji w wersji rozszerzonej, która obejmuje udostępnienie przez Organizatora odpłatnie nagrań i prezentacji z Konferencji. Opłata za udział w Konferencji w wersji rozszerzonej wynosi w warunkach obniżenia ceny do dnia 28.02.2025 r. 120 zł brutto, a po dniu 01.03.2025 r. 250 zł brutto.

6. Podmiotem udostępniającym odpłatnie nagrania i prezentacje jest wyłącznie Organizator.

7. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT w wysokości 23%.

§ 7. SPOSÓB PŁATNOŚCI

1. Organizator pobiera opłaty za rozszerzoną wersję Konferencji za pośrednictwem kart Visa, MasterCard lub za pośrednictwem serwisu Stripe Inc.

2. Nagrania i prezentacje zostaną przekazane Uczestnikowi w wersji elektronicznej na adres email wskazany przy Rejestracji.

§ 8. OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW

1.Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.

2. Uczestnik zobowiązany jest zapewnić, aby wszelkie wypowiedzi i prezentacje przedstawione przez niego podczas Konferencji nie naruszały przepisów prawa, ani praw lub dóbr osobistych osób trzecich.

3. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu, zasad społecznych, instrukcji oraz poleceń organizacyjno-technicznych Organizatora.

4. Minimalne wymogi techniczne urządzenia końcowego Uczestnika.

a) Przeglądarka: Wymagane jest korzystanie z aktualnych wersji przeglądarek internetowych. Webinar powinien działać we wszystkich nowoczesnych przeglądarkach, jednak rekomendujemy korzystanie z przeglądarek Firefox, Chrome lub Opera.

b) Przepustowość łącza: min 2Mb/s

c System operacyjny: Wymagane jest korzystanie z aktualnych systemów operacyjnych Windows oraz Mac.

d) Pamięć operacyjna: W związku z faktem, iż wiele procesów w komputerze może wpłynąć na jakość transmisji, rekomendujemy korzystanie z komputerów z min 8GB pamięci operacyjnej.

§ 9 REZYGNACJA

1. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Konferencji i uzyskać zwrot poniesionych opłat w wysokości 50% wpłaconej kwoty w przypadku dokonania zgłoszenia rezygnacji najpóźniej do dnia 31.01.2025 r. Po tym terminie Uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów konferencji. Nieobecność uczestnika na konferencji nie jest równoznaczna z rezygnacją z udziału w Konferencji. 

2. Prawo odstąpienia od umowy na podstawie niniejszego paragrafu dotyczy wyłącznie Konsumenta.

3. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Termin odstąpienia rozpoczyna bieg od dnia zawarcia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną.

4. Konsument odstępuje od umowy, składając Organizatorowi oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

5. W razie skutecznego wykonania prawa odstąpienia umowę uważa się za niezawartą, a Konsument jest wolny od wszelkich zobowiązań.

6. Zwrot uiszczonej przez Konsumenta ceny zostanie dokonany niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy.

7. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do nabycia materiałów audiowizualnych i prezentacji z Konferencji, w przypadku których Organizator wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany, że po spełnieniu usługi przez Organizatora utraci prawo do odstąpienia od umowy. Jeżeli do zawarcia Umowy (uiszczenia przez Uczestnika opłaty za uczestnictwo w Konferencji) dochodzi na tyle późno, że otwarcie Konferencji ma nastąpić przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy, o którym mowa w ust. 7 powyżej, konieczne jest wyrażenie przez Konsumenta zgody na spełnienie przez Organizatora świadczenia przed terminem odstąpienia od umowy. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na spełnienie przez Organizatora świadczenia przed terminem odstąpienia od umowy zawiera również informację o ograniczeniu uprawnienia do odstąpienia od umowy.

§ 10. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

1.Organizator oświadcza, że treści przekazane przez niego w trakcie Konferencji  mają charakter wyłącznie edukacyjny. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe u Uczestników lub osób trzecich, w związku lub na skutek wykorzystania przez Uczestników informacji, wiedzy lub umiejętności zdobytych w trakcie Konferencji.

2.W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn wyłącznie zależnych od Organizatora, Organizator niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Uczestnika.

3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie Konferencji, zmiany osób prelegentów, a także do odwołania Konferencji w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania Konferencji, informacja o tym fakcie zostanie przekazana zgłoszonym Uczestnikom na podany przy rejestracji adres mailowy, a dokonane opłaty za uczestnictwo, po potrąceniu kosztów już poniesionych w związku z organizacją konferencji, zwrócone przelewem bankowym.

§ 11.  ZASADY WYKORZYSTANIA WIZERUNKU, GŁOSU I PRAW AUTORSKICH

1. Organizator oświadcza, a Uczestnik wyraża zgodę na to, że przebieg Konferencji będzie rejestrowany w formie nagrania audiowizualnego lub zdjęć, a tak stworzone utwory będą wykorzystywane dla celów dokumentacji, promocji, reklamy Organizatora i Współorganizatorów.

2. Organizator informuje, że Konferencja zawiera chronione prawem autorskim dokumenty, znaki towarowe oraz inne oryginalne materiały, w szczególności teksty, zdjęcia, grafikę i dźwięki, programy a także materiały wideo.

3. Uczestnicy zobowiązują się do wykorzystywania wszystkich prezentowanych im materiałów wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego. Modyfikowanie, kopiowanie, przesyłanie, publiczne odtwarzanie oraz wszelkie wykorzystywanie tych treści do celów komercyjnych wymaga wyrażenia uprzedniej, pisemnej zgody przez Organizatora lub przez inny uprawniony podmiot.

4. Jakakolwiek forma korzystania przez Uczestników lub na rzecz osób trzecich z materiałów chronionych prawami autorskimi, w tym ich kopiowanie, przesyłanie oraz publiczne udostępnianie w Internecie może się odbywać wyłącznie za zgodą uprawnionych podmiotów. Uczestnicy ponoszą całkowitą odpowiedzialność za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku ich sprzecznego z powyższym zastrzeżeniem zachowania.

§ 12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Organizator udostępnia treść Regulaminu przed rejestracją.

2. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.

3. Każdy nowy regulamin obowiązuje dla osób, które nie zapisały się jeszcze na Konferencję lub zaakceptowały nowy regulamin.

4. Liczba miejsc udziału w Konferencji jest ograniczona. O udziale w Konferencji decyduje kolejność rejestracji

5. Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia z udziału w Konferencji Uczestników, którzy naruszają jakiekolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu, a w szczególności:

a) podejmują działania sprzeczne z prawem, z dobrymi obyczajami lub godzące w uzasadnione interesy osób trzecich;

b) podejmują działania zmierzające do obejścia albo wskazujące na próbę obejścia Regulaminu lub zasad odbywania Konferencji;

c) podejmują działania naruszające uzasadnione interesy Organizatora lub godzące w jego wizerunek.

6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.

7. W razie zmiany lub unieważnienia wskutek prawomocnego orzeczenia sądu, któregokolwiek z postanowień Regulaminu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy.

8. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem, który jest konsumentem (tj. osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, posiadający pełną zdolność do czynności prawnych [rozumianą jako nieubezwłasnowolniona osoba pełnoletnia, która może we własnym imieniu dokonywać czynności prawnych]) mogą być rozstrzygane polubownie. Szczegóły dotyczące sposobów oraz dostępu do pozasądowych form rozstrzygania sporów znajdują się pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Organizatorem, a Uczestnikiem który jest konsumentem zgodnie z definicją powyżej, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego, a wobec Uczestników będących przedsiębiorcami według sądu właściwego dla siedziby Organizatora.

9. Przetwarzanie danych osobowych stanowi integralną część Regulaminu. Do zmian treści Przetwarzania Danych Osobowych stosuje się odpowiednio postanowienia dotyczące zmiany Regulaminu.

Informacja o przetwarzaniu danych

Organizatorzy:

Beryboo sp. z o.o.
ul. Mielecka 105, 36-100 Kolbuszowa
KRS: 0001023344

Sempai  – NetArch sp. z o.o.
ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków
KRS: 0000568084
Strigoo sp. z o.o.
al. Tysiąclecia 6, 15-111 Białystok
KRS: 0000350799

Pricing Academy  – McHayes&StewardGroup Sp. z o.o.
 ul. Krakowiaków 16, 02-255 Warszawa
KRS: 0000146020

jako Administratorzy danych w rozumieniu art. 4 Ogólnego Rozporządzenia (RODO) informują że warunkiem udziału bez opłat jest zgoda uczestnika na otrzymywanie treści marketingowych. Dane podane podczas rejestracji będą przetwarzane na podstawie przepisów Ogólnego Rozporządzenia w celu obsługi rejestracji i udziału w „E-commerce Summit” (art. 6 ust 1 lit b) zaś w celu przesyłania informacji marketingowych dotyczących produktów, usług wymienionych wyżej firm (art. 6 ust 1 lit a) RODO.

Każdy Uczestnik ma prawo do:

  • dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz przenoszenia danych,
  • złożenia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Wszelkie pytania i wnioski dotyczące przetwarzania danych osobowych można kierować na adres e-mail info@ecomsummit.pl pełniący rolę punktu kontaktowego dla uczestników w zakresie obsługi wydarzenia i kwestii związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Organizatorzy współpracują w tym zakresie i podjęli wzajemne zobowiązanie aby przekazywać sobie niezbędne do obsługi praw osób informacje.

Dane osobowe uczestników będą przetwarzane w celu obsługi uczestnictwa w „E-commerce Summit” przez okres niezbędny do organizacji oraz obsługi po jego zakończeniu; W celu przesyłania informacji marketingowych od organizatorów – do czasu zakończenia emisji materiałów marketingowych lub do momentu wycofania zgody bądź wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w tym celu. Zebrane dane nie będą podlegały profilowaniu – automatycznemu podejmowaniu decyzji jak również nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.